loading...
سایت دانلود و آموزش
تبلیغات

omid بازدید : 579 جمعه 19 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دانلود بازی بسیاری زیبای مزرعه داری The Farm 2010

فا

The Farm از سری بازی های مدیریتی است که در آن شما مدیریت یک مزرعه را بر عهده دارید. در این بازی شما مانند یک مزرعه دار باید کارهای مختلفی را که در مزرعه صورت میگیرد را انجام دهید. در ابتدا یک مزرعه کوچک در اختیار شما قرار دارد که شما باید با شخم زدن زمین و همچنین بذر پاشی و آبیاری به موقع اقدام به پروش محصولات خود نمایید و سپس آقدام به فروش آنها کنید. همچنین در کنار زمین زراعی قسمتی نیز برای نگه داری از حیوانات اهلی مانند مرغ و خروس, گاو و گوسفند و … قرار دارد که می باسیت از این حیوانات نیز مراقبت و نگه داری کنید و نیاز های آنها مانند آب و غذا, دادن دارو و … را به درستی انجام دهید. در صورتی که کارهای مزرعه را به درستی انجام دهید با کسب در آمد از فروش محصولات می توانید اقدام به گسترش مزرعه خود نمایید و همچنین افرادی را برای انجام کار در مزرعه به خدمت بگیرید. این بازی را می توانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمایید.

دانلود در ادامه ی مطلب

reza بازدید : 431 پنجشنبه 18 اردیبهشت 1393 نظرات (1)

فا

DeathMan یکی از بازیهای معمایی و پیدا کردن اشیای مختلف است که چندی پیش با حجم نسبتا کم روانه بازار شده است .

در این بازی داستان شاهزاده ای روایت میشود که به دنبال مادر گمشده خود در حال جستجو است .

عنوانی که شما را با قلمروی افسانه ای روسیه روبرو میکند و باید با معماهای مختلفی در آن روبرو شوید .

با پیشروی در بازی و پیدا کردن یکسری سرنخها و اشیاها شاهزاده متوجه میشود که مادر او توسط نیروی طبیعت ربوده شده و برای نجات مادر خود تلاش میکند .

 

EN

A young prince searches for his mother in DeathMan, a poignant and captivating hidden object game that brings the realm of Russian fairy tales to stunning life. Open your eyes to a world made of pure imagination!

 

https://rozup.ir/up/m31/starmag/%D8%AA%D9%88%D8%AC%D9%87.png

 

دانلود در ادامه ی مطلب

omid بازدید : 382 پنجشنبه 18 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

فا

در بازی چالش برانگیز The Microbie Story به میکروب مفید و شجاعی به نام گلوریا کمک کنید تا آزمایشگاه را از وجود ویروس خطرناکی به نام Barbadoom پاکسازی کند. Barbadoom که یک ویروس خطرناک است توانسته از لوله آزمایش خود، به بیرون راه پیدا کند و در سرتاسر آزمایشگاه پخش شود! حال به جز گلوریا، تقریباً تمام میکروب های سالم نیز آلود شده اند. شما با شرکت در پازل های بازی به کمک گلوریا می روید تا در میدان های جنگ منطقی، ویروس های مضر را شکست دهد.

 

EN

Help a brave microbe, Gloria, free the lab from the evil virus Barbadoom in The Microbie Story, a challenging Puzzle game! Somehow, a test-tube with the dangerous virus Barbadoom was left open and it has spread all over the lab, infecting nearly all the healthy microbes, except for Gloria. Win fascinating logic battles to defeat the evil virus and help Gloria become a hero!

 

دانلود در ادامه ی مطلب ...

omid بازدید : 595 پنجشنبه 18 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

wedding salon بازی بسیار پرطرفدار و جذاب سالن عروسی Wedding Salon

فا

Wedding Salon نام یک بازی بسیار سرگرم کننده و محبوب در سبک مدیریتی و تقریبا استراتژیک بوده که در آن مدیریت یک سالن عروسی را بر عهده دارید. در ابتدای بازی یک سالن کوچک با امکاناتی بسیار محدود در اختیارتان قرار می گیرد که میبایست با  کار مستمر و بدون عیب خود , مشتریان بیشتری را جذب سالن خود کنید و به مرور زمان و با پیشروی در مراحل امکانات سالن را گسترده تر کنید. این امر خود نیز موجب افزایش مشتریان و جلب رضایت آن ها می شود که این دو فاکتور مهمی در کسب در آمد به حساب می آیند.

 

EN

Help nervous brides overcome pre-wedding jitters with a relaxing spa visit in Wedding Salon, a time management game with a marital twist. Find the right approach for each client, and before long, brides will be saying "I do" to all of the extras!

 

https://rozup.ir/up/m31/starmag/%D8%AA%D9%88%D8%AC%D9%87.png

 

دانلود و توضیحات بیشتر در ادامه ی مطلب ...

omid بازدید : 498 دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

gourmania 3 zoo zoom مدیریت باغ وحش در بازی Gourmania 3 Zoo Zoom

فا

در بازی جذاب مدیریت باغ وحش یا همان Gourmania 3 Zoo Zoom به شخصیت اصلی بازی ( دختری به نام Victoria ) کمک می کنید تا با برپا سازی باغ وحشی بزرگ و زیبا علاوه بر تامین بازدید کننده برای این باغ وحش رستوران خود را در داخل این مکان اداره کند ! در این رستوران غذا های دریایی , سالاد ها , خوراک های مخصوص هر کشور و هم چنین بستنی و دسر های مختلف را سرو خواهید کرد. توریستانی که به باغ وحشتان برای بازدید مراجعه می کنند علاوه بر پرداخت هزینه ی ورودی , از غذا ها و دسر های رستورانتان نیز استفاده می کنند. در این بازی با کمی تلاش و کوشش در زیبا سازی باغ وحش می توانید مشتریان بسیاری را از سرتاسر جهان جمع آوری کرده و درآمد خوبی کسب کنید.

 

EN

Why stop at having seconds? Dig into a third helping of hidden object fun in Gourmania 3: Zoo Zoom! Help Victoria patch things up with her estranged father by launching a chain of exotic restaurants.



https://rozup.ir/up/m31/starmag/%D8%AA%D9%88%D8%AC%D9%87.png

دانلود و توضیحات بیشتر در ادامه ی مطلب ...

omid بازدید : 848 دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

فا

در این بازی می توانید به جای یک کشاورز قرار بگیرید و تجربه های کشاورزی را بدست آورید! در این بازی محصول های زراعی را میکارید و پس از رشدشان، آن ها را برای بدست آوردن سود می فروشید. با یک کلیک می توانید خاک حفر کنید، محصولات خود را بکارید و میوه هایی که برای رشد آنها زحمت کشیده اید را برداشت کنید. پس از این، کار شما افزایش یافته چرا که نیازهای مردم افزایش می یابد. شما می بایست دامنه تولیدات خود را بیشتر کرده و مواد غذایی بیشتری چون پنیر، بستنی، کیک و … را به مغازه ها بفروشید. این بازی قابل حمل بوده و تنها با یک کلیک اجرا شده و نیاز به هیچگونه نصبی ندارد.

 

EN

Raise bumper crops and then sell them for a profit in Virtual Farm 2! With a click of your mouse, you'll be digging up soil, planting crops, and harvesting the fruits of your labor. Do you have what it takes to become the top farmer in town?

Virtual Farm 2 تجربه مزرعه داری و کشاورزی با بازی بسیار زیبای Virtual Farm 2

دانلود در ادامه ی مطلب ...

https://rozup.ir/up/m31/starmag/%D8%AA%D9%88%D8%AC%D9%87.png

reza بازدید : 431 پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

بازی Disney Planes یک بازی اکشن جدید و بسیار زیبا می باشد که قبلا برای کنسول wii عرضه شده بود اما هم اکنون شرکت سازنده این بازیبرای pc می باشد که به تازگی منتشر شده است،همانطور که می دانید Planesنام پویا نمایی محصول کمپانی والت دیزنی می باشد که به کارگردانی کلای هال ساخته شده است،اما اینبار ما شاهد بازی Planes می باشیم که بسیار جالب بوده وداستان بازی درباره ی یک هواپیمای کوچک ملخی است!

دانلود در ادامه ی مطلب

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 116
  • کل نظرات : 36
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 29
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 121
  • باردید دیروز : 95
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,121
  • بازدید ماه : 2,039
  • بازدید سال : 15,290
  • بازدید کلی : 365,895
  • کدهای اختصاصی

    download4.ir

    به سایت دانلود و آموزش خوش آمدید.

    نظرات شما، تجربه ی دیگران می شود. لطفا در زیر هر پست نظرات خود را راجع به آن بیان کنید.

    با تشکر