loading...
سایت دانلود و آموزش
تبلیغات

reza بازدید : 620 سه شنبه 20 خرداد 1393 نظرات (1)

 

Speed Kills یک بازی سبک Racing و رالی مرگ است، که در آن اتومبیل ها در رقابت با هم با سلاح های مرگباری همدیگر مورد هدف قرار میدهند، تا از هم پیشی بگیرند. بازی با موتور گرافیکی Unreal طراحی شده است و سبک دوربین آن سه بعدی و از فضای بالای سر ماشین ها است. بازی در حومه کهکشان از کلان شهر cityscapes پیگیری میشود. شما در رقابت های مرگ شرکت کنید و با بدست آورد امتیاز ماشین و سلاح های که بروی آن می بندید ارتقا دهید. بازی سرعت مرگ دارای ۵ محیط مسابقه ای ، ۸ نوع اتومبیل قابل ارتقا ، انواع سلاح های مخرب  برای از راه به در کردن رقیبان را دارا می باشد.

 

Speed Kills PC-HI2U

 

  Speed Kills pc cover دانلود بازی Speed Kills برای PC

reza بازدید : 603 جمعه 19 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دانلود بازی شاهزاده ایرانی Prince of Persia 5:The Forgotten Sands

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فا

Prince of Persia 5: The Forgotten Sandsجدید ترین نسخه بازی پر طرفدار شاهزاده ایرانی می باشد که به تازگی منتشر شده است. در نسخه جدید بازی شاهزاده ایرانی کمپانی Ubisoft داستان این نسخه را بین نسخه یک و دو قرار داده در واقع بین نسخه های Prince of Persia 2 : Warrior Within و Prince of Persia 1: The Sands of Time که قرار است اتفاقات 7 سال بین این دو نسخه در نسخه جدید مشاهده شود. شما در این بازی نقش پرنس را ایفا می کنید که دارای ویژگی های منحصر به فرد خود است. در واقع کاراکتر پرنس دارای نیروهای ماورا الطبیه بوده که می تواند عناصر مختلف طبیعت را در اختیار بگیرد و از آنها در هنگام مواجه با دشمنان استفاده کند. همچنین شخصیت پرنس دارای ویژگی های بسیار جالبی در هنگام مبارزه کردن است قابلیت انجام حرکات اکروباتیک در هنگام مبازره, پرش های بسیار بلند, بالا رفتن از ستون ها, مبارزه با چند نفر در یک لحظه و … این ها قابلیت هایی است که سبب شده تا کاراکتر پرنس در شاهزاده ایرانی محبوب گردد و سبب شود تا بسیاری از گیمرها به سمت این بازی کشیده شوند.

 

دانلود در ادامه ی مطلب

reza بازدید : 994 جمعه 19 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

دانلود بازی معروف و محبوب کانتر استریک Counter Strike Source 1.6 + AutoUpdater 2011

فا

بازی کانتر استریک نیازی به معرفی و توضیح ندارد، در تمام گیم نت ها این بازی را دیده اید و بی شک همه گیمرها اعم از مبتدی و حرفه ای نیز با آن آشنایی دارند. تیم ایرانیان دانلود نسخه جدید Counter Strike Source رابرای شما عزیزان آماده دانلود کرده است. این بازی محبوب که ساخت و نشر آن توسط دو کمپانی معروف Valve Software و Vivendi Universal انجام یافته است، هم دارای قابلیت Single Player (تک نفری و مبارزه با کاراکترهای هوشمند Counter) است و هم تحت شبکه و آنلاین می توان بازی را اجرا کرد.

 

دانلود در ادامه ی مطلب

reza بازدید : 451 شنبه 13 اردیبهشت 1393 نظرات (1)

دانلود بازی بسیار زیبا و مهیج Split Second

دیگر زمان آن فرا رسیده که از ماشین سواری های بیهوده در پیست دست کشیده و بازی پیشنهادی تیم ایرانیان دانلود (split second) رو بازی کنید. یک بازی مهیج ماشین سواری فراتر از حد تصور و حتی فراتر از یک ماشین سواری عادی.بازی بسیار زیبا و جذاب spleet second که ساخته شرکت Black Rock Studio است پدیده ای نوین در این سبک بازی هاست. شما در این بازی فقط رانندگی نمیکنید بلکه با رقیبان خود به مبارزه ای تا سرحد مرگ میپردازید. اگر سن شما زیر 17 سال است توصیه میکنم جدا از این بازی صرف نظر کنید چون این بازی برای افراد17 سال به بالا مناسب است .  شما علاوه بر مهارت رانندگی باید با تاکتیک های جنگی نیز آشنایی داشته باشید زیرا همانطور که گفته شد این بازی یک جنگ تمام عیار است.

 

اما در مورد نحوه بازی : شما در این بازی فقط برای اول شدن تلاش نمیکنید بلکه برای خورد کردن رقیبان نیز تلاش میکنید اما نه با ضربه زدن به آن ها.زمانی که بازی شروع میشود شما باید از تمام مهارت خود در رانندگی استفاده کنید تا خط power ماشین خود که به دو رنگ آبی و قرمز میباشد را پر نمایید وقتی این خط پاور پر شد شما قدرت برتر بازی خواهید بود و میتوانید عوامل خارجی را وارد بازی کرده و از آن ها بر علیه دشمنانتان استفاده کنید این عوامل خارجی شامل انفجار ماشین ها سقوط هواپیما بمباران ماشین ها توسط هلی کوپتر ها و … می باشد.

 

 

reza بازدید : 558 پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
دانلود Assassin's Creed IV: Black Flag - کشیش قاتل: پرچم سیاه

(92/11/14) تغییرات:

Freedom Cry DLC اضافه شد.

Assassin's Creed IV: Black Flag ششمین عنوان و چهارمین شماره از سری بازی های Assassin's Creed است که توسط کمپانی Ubisoft منتشر شده است. شخصیت اصلی بازی پدر بزرگ کانر خواهد بود. داستان بازی در عصر طلایی دزدان دریایی خواهد بود . شخصیت اصلی بازی یه دزد دریایی بریتانیایی به نام ادوارد کنوی است که در عین حال عضوی از محفل اساسین ها می باشد. او پس از ترک همسر و خانواده‌اش برای بدست آوردن ثروت و شهرت راهی دریای کارائیب می شود. او ابتدا به عنوان یک ملوان در نیروی دریایی بریتانیا خدمت کرد اما پس از پایان جنگ میان امپراتوری های اروپایی، او و دوستانش بی کار شدند و به دزدان دریایی پیوستند. در بازی با دزدان دریایی مشهوری مانند "ریش سیاه"، بنجامین هورنیگولد و آن بانی حضور خواهند داشت.

ادوارد فردی شلخته و بی مسئولیت است، اما روند بازی به شکلی پیش می رود که او با گروهی از Assassinها ملاقات می کند و متوجه می شود که چیزهای هیجان انگیزتری از طلا هم وجود دارند. کنوی دارای کشتی ای است که Jackdaw نام دارد. شما به وسیله آن می توانید به شکل کاملاً تازه ای در دنیای بازی گشت و گذار و سفر کنید. نقشه ای که از Havana که پایتخت کارائیب به حساب می آید تا Kingston که یک منطقه ای انگلیسی است و Nassau که منطقه دزدان دریایی است، ادامه پیدا می کند. دزدان دریایی در BF می توانند پرچم سیاهشان را در مکان های مختلفی برافراشته کنند.


 

 

Assassin's Creed IV: Black Flag is an upcoming historical action-adventure open world video game being developed by Ubisoft Montreal and published by Ubisoft. It is the sixth major installment in the Assassin's Creed series, a sequel to 2012's Assassin's Creed III modern story and a prequel to its historical storyline.It is scheduled to be released on Playstation 3 and Xbox 360, worldwide, on October 29, 2013.PlayStation 4 and Xbox One versions are also in development, and the game has been announced as a launch title for both consoles.The Wii U version of the game was delayed until November 22, 2013 in Europe.A Microsoft Windows version was announced for release on October 29, 2013, but has since been delayed "a few weeks", and will now release on November 19, 2013 in North America and November 22, 2013 in Europe.

 

 

reza بازدید : 675 پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

(92/10/26) تغییرات:

Assassins Creed Liberation اضافه شد.

از جنگ های صلیبی تا قرون وسطی را با سری بازی های Assassin's Creed پشت سر گذاشتیم. با 2 قهرمان به نام های الطاهر (Altair) و اتزیو (Ezio) آشنا شدیم که هر دوی آن ها ماجراهای خاص خودشان را دنبال کردند. این سری از بازی ها که به صورت سالانه راهی بازار می شوند، اکنون توانسته اند طرفداران بسیار زیادی برای خود دست و پا کنند و با ماجراهای خود بازیکنان را هیجان زده کنند. بعد از عرضه Assassin's Creed II و نسخه های Spin-off آن، اینبار نوبت به نسخه سوم این سری رسیده است. بازی ای که به گفته Ubisoft کار ساخت آن از 3 سال پیش شروع شده و اکنون ما شاهد نتیجه نهایی آن هستیم.

دانلود در ادامه ی مطلب

reza بازدید : 429 پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۰۹/۱۲/۰۱
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: اکشن
زبان: ENG
حجم فایل: ۳٫۶۲ GB

بازیAvatar در کل از نوع تیراندازی سوم شخص است که سازندگان سعی کرده اند با گنجاندن نوعی سیستم تجربه اندوزی ساده در آن، رگه هایی از سبک نقش آفرینی نیز به آن بیفزایند. سبک کلی بازی مأموریتی است و از حالت مراحل قدم به قدم پیروی می کند. در کل انتخاب های چندانی برای بازی کننده وجود ندارد. حتی امکاناتی که از رهگذر کسب امتیاز xp عاید گیمر می شود، غالباً قابل انتخاب نیست و بازی به طور خودکار آن را به قابلیت های شخصیت می افزاید. تنها مورد قابل انتخاب، جنگیدن در نقش انسان، سربازهای مهاجم یا ناوی های پوست آبی است. با این تفاوت که در لباس انسان.سرباز، مایه اکشن بیشتری وجود دارد و شما با در اختیار داشتن انواع اسلحه های پیشرفته و آتش افکن ها می توانید روش مرسوم «بکش و برو جلو» را در پیش بگیرید، ولی در مقابل، در قالب آواتارهای سه متری نیاز به مخفی کاری و نقشه ریزی برای پیش رفتن در بازی بیشتر حس می شود و حتی در جاهایی از بازی روش شبیه بازی های DMC و GoW می شود.


دانلود در ادامه ی مطلب

reza بازدید : 592 پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Takedown Red Sabre آخرین کار گروه serellan (تیمی که سازندگان عناوینی همچون Halo ،Ghost recon، SOCOM هست) می باشد. این عنوان بیش تر شامل حالت تاکتیکی پرطرفداری می باشد که در آن نبرد بین گیمر و دشمنانش در یک چهارچوب کوچک که خلاقیت هر چه بیش تر گیمر را می طلبد انجام میشود تا او بتواند به پیشرفت خود در بازی ادامه دهد. مراحل پردازش فوق العاده ای دارند، همچنین دو حالت آفلاین و آنلاین(مولتی پلیر) برای رسیدن به اهداف وجود دارد. در این عنوان شما در نقش نیرو های SWAT(نیرو های ضد شورش) خواهید بود که در نبردهایی سخت و طاقت فرسا می بایست خلافکارانی که در مناطق عمومی قرار دارند را سرکوب کنید.

دانلود در ادامه ی مطلب

reza بازدید : 431 پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

بازی Disney Planes یک بازی اکشن جدید و بسیار زیبا می باشد که قبلا برای کنسول wii عرضه شده بود اما هم اکنون شرکت سازنده این بازیبرای pc می باشد که به تازگی منتشر شده است،همانطور که می دانید Planesنام پویا نمایی محصول کمپانی والت دیزنی می باشد که به کارگردانی کلای هال ساخته شده است،اما اینبار ما شاهد بازی Planes می باشیم که بسیار جالب بوده وداستان بازی درباره ی یک هواپیمای کوچک ملخی است!

دانلود در ادامه ی مطلب

reza بازدید : 861 چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Assassin's Creed 2 دومین سری از بازی فوق العاده زیبا و پرطرفدار Assassin's Creed  در ژانراکشن سوم شخص ماجراجویانه می باشد که بصورت دنباله ای مستقیم بر نسخه پیشین توسط کمپانی Ubisoft Montreal طراحی و ساخته شده و توسط کمپانی Ubisoft در تاریخ ۹ مارس ۲۰۱۰ برروی کنسول PC برای علاقمندان این بازی زیبدانلود Assassin's Creed 2 - بازی کشیش قاتل 2ا منتشر گردید. داستان بازی در سال ۲۰۱۲ اتفاق می افتد، زمانی که نقش اول بازی که Desmond Miles از سازمان Abstergo Industries به همراه یکی از کارکنان، Lucy Stillman پس از مجبور شدن به زنده نمودن خاطرات ژنتیکی نجیب زاده قاتل یعنی Altaïr ibn La-Ahad از طریق یک ماشین که "Animus" نام داشت ، می گریزد، دزموند این بار وارد دستگاهی پیشرفته تر از "آنیموس" می شود و خاطرات ژنتیکی یک نجیب زاده اجدادی به نام Ezio Auditore da Firenze که در دوره رنسانس در اواخر قرن پانزدهم میلادی در ایتالیا می زیسته است را دوباره زنده می کند. شخص بازی کننده که "ازیو" را کنترل می کند پس از اینکه برادر و پدر ایزیو توسط یک خائن به خانواده Auditore به قتل می رسند تبدیل به یک قاتل (Assassin ) می شود و تنها به دنبال انتقام می باشد.

دانلود در ادامه ی مطلب

reza بازدید : 2373 چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

بازی Assassins Creed 1 در سال ۲۰۱۲ آغاز می شود , جایی که ملیس دسموند ( Miles Desmond ) شخصیت بازی در زمان حال توسط تشکیلات مخفی Abstrego Industries دزدیده شده و به مکانی نامعلوم برده می شود تا مورد آزمایش Animus قرار بگیرد. Animus دستگاهی است که امکان دسترسی به خاطرات نیاکان یک فرد از طریق شناسایی  DNA های مخفی سلول های مغز فرد مورد نظر را می دهد. به عبارت ساده تر شما شما با این دستگاه می توانید زندگی اجدادتان و ماجراهایی که برای آن ها اتفاق افتاده است دنبال کنید. Desmond از نوادگان نسل الطیر (Altair) و جزو ۱۷ فردی است که مورد آزمایش این وسیله قرار می گیرند. هدف تشکیلات نیز از دزدیدن این ۱۷ نفر که دسموند نیز جزو آن ها بوده رسیدن به مکان شیء ای ارزشمند به نام Piece of Eden برای برقرار کردن صلح در جهان است. Piece of Eden شیء ای بلورین شبیه به سیب است که امکان کنترل تفکر دیگر افراد را به فردی که از آن استفاده می کند می دهد. البته کاملا مشخص است که Abstrego چنین نیت خیری ندارد. دسموند نیز که در ابتدا شدیدا مخالف این کار بود سر انجام مجبور می شود سر تعظیم فرود آورد. 


دانلود در ادامه ی مطلب

reza بازدید : 326 چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

امروز برای شما علاقه مندان به بازی های زامبی بازی Lichdom Battlemage Early Access را آماده دریافت کردیم .  بازی Lichdom Battlemage Early Access بصورت اکشن اول شخص می باشد . شما در بازی Lichdom Battlemage Early Access سلاح متعرفی ندارید ، بلکه بعنوان یک جادو گر باید از جادو کمک بگیرید تا بتوانید دشمنانتان را بکشید. بعنوان مثال شما نیروهای آتش و جاذبه را در اختیار دارید که هرکدامشان در بازی به شکل خاص خود برای نابودی دشمنانتان طراحی شده اند .در بازی Lichdom Battlemage Early Access شما برای استفاده از جادو میباست دشمنان را نابود سازید و از درون انها سحر را بردارید و با ترکیب این سحرها میتوانید جادوهای زیادی را کشف و استفاده کنید. همچنین بازی دارای گیم پلی خوب,گرافیک و از نظر داستانی که در اینده روی میدهد بسیار عالی میباشد.  برای اجرای بازی نیاز است تا حداقل سیستم مورد نیاز را بررسی نموده و پس از تطبیق حداقل شرایط لازم، به دانلود و اجرای بازی بپردازید. امیدواریم از بازی Lichdom Battlemage Early Access لذت کافی ببرید…

دانلود در ادامه ی مطلب

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 116
  • کل نظرات : 36
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 29
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 165
  • باردید دیروز : 95
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,165
  • بازدید ماه : 2,083
  • بازدید سال : 15,334
  • بازدید کلی : 365,939
  • کدهای اختصاصی

    download4.ir

    به سایت دانلود و آموزش خوش آمدید.

    نظرات شما، تجربه ی دیگران می شود. لطفا در زیر هر پست نظرات خود را راجع به آن بیان کنید.

    با تشکر