loading...
سایت دانلود و آموزش
تبلیغات

omid بازدید : 579 جمعه 19 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دانلود بازی بسیاری زیبای مزرعه داری The Farm 2010

فا

The Farm از سری بازی های مدیریتی است که در آن شما مدیریت یک مزرعه را بر عهده دارید. در این بازی شما مانند یک مزرعه دار باید کارهای مختلفی را که در مزرعه صورت میگیرد را انجام دهید. در ابتدا یک مزرعه کوچک در اختیار شما قرار دارد که شما باید با شخم زدن زمین و همچنین بذر پاشی و آبیاری به موقع اقدام به پروش محصولات خود نمایید و سپس آقدام به فروش آنها کنید. همچنین در کنار زمین زراعی قسمتی نیز برای نگه داری از حیوانات اهلی مانند مرغ و خروس, گاو و گوسفند و … قرار دارد که می باسیت از این حیوانات نیز مراقبت و نگه داری کنید و نیاز های آنها مانند آب و غذا, دادن دارو و … را به درستی انجام دهید. در صورتی که کارهای مزرعه را به درستی انجام دهید با کسب در آمد از فروش محصولات می توانید اقدام به گسترش مزرعه خود نمایید و همچنین افرادی را برای انجام کار در مزرعه به خدمت بگیرید. این بازی را می توانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمایید.

دانلود در ادامه ی مطلب

reza بازدید : 431 پنجشنبه 18 اردیبهشت 1393 نظرات (1)

فا

DeathMan یکی از بازیهای معمایی و پیدا کردن اشیای مختلف است که چندی پیش با حجم نسبتا کم روانه بازار شده است .

در این بازی داستان شاهزاده ای روایت میشود که به دنبال مادر گمشده خود در حال جستجو است .

عنوانی که شما را با قلمروی افسانه ای روسیه روبرو میکند و باید با معماهای مختلفی در آن روبرو شوید .

با پیشروی در بازی و پیدا کردن یکسری سرنخها و اشیاها شاهزاده متوجه میشود که مادر او توسط نیروی طبیعت ربوده شده و برای نجات مادر خود تلاش میکند .

 

EN

A young prince searches for his mother in DeathMan, a poignant and captivating hidden object game that brings the realm of Russian fairy tales to stunning life. Open your eyes to a world made of pure imagination!

 

https://rozup.ir/up/m31/starmag/%D8%AA%D9%88%D8%AC%D9%87.png

 

دانلود در ادامه ی مطلب

omid بازدید : 432 دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Vampire Saga: Welcome to Hell Lock

فا

Vampire Saga: Welcome To Hell Lock یک بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده در سبک بازی های Hidden Object می باشد. بازی در شهری دور افتاده و مرموز رخ می دهد جایی که به ذهن کسی نمی رسد. شما در این شهر گیر افتاده اید و برای رهایی از آنجا باید یک سری از اشیا گم شده را پیدا کرده تا بتوانید از این جهنم رهایی پیدا کنید. بازی دارای گرافیک بسیار زیبایی می باشد. امیدواریم بازی Vampire Saga Welcome To Hell Lock مورد قبول شما عزیزان در دانلودها واقع شود.

 

EN

Something unnatural is stalking you through an abandoned town! To survive, you'll have to search for clues, gather useful items, and solve clever puzzles. If there's a path that leads out of hell, you'll find it, but only if you take the first step!

https://rozup.ir/up/m31/starmag/%D8%AA%D9%88%D8%AC%D9%87.png

 

 

 

 

دانلود در ادامه ی مطلب ...

 

reza بازدید : 609 جمعه 12 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 دانلود بازی Farm Frenzy 4 برای کامپیوتر

 

Farm Frenzy 4 نسخه جدید بازی Farm Frenzy است که در سبک بازی مزرعه داری ، فکری ، مدیریتی و در اصل یک شبیه ساز برای کشاورزی محسوب می شود که در سال 2013 برای کامپیوتر منتشر شده است.  بازی Farm Frenzy 4  از گرافیک سه بعدی 3D و خیلی بالایی برخوردار است که شما بار دیگر به مدیریت مزرعه و پرورش حیوانات مختلف  می پردازید.

 

شما در بازی Farm Frenzy 4 بعد از کامل کردن هر کدام از مسئولیت ها پول خواهید گرفت . همچنین می توانید به دنبال ایتم های مخفی در بازی بگردید و آنها رو پیدا کرده تا سریعتر مراحل را به پایان برسانید. ویژگی جدید دیگری بازی Farm Frenzy 4 دارد که شما باید : مرغ ها را به خوک ها نشان بدهید تا ببینید چه اتفاق جالبی می افتد.  در بازی Farm Frenzy 4 حیوانات و امکانات مختلفی به بازی اضافه شده است. اگر شما هم عاشق بازی فارم فرنزی هستید فرصت دانلود بازی Farm Frenzy 4 برای PC را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از یاس دانلود دریافت نمایید .

 

دانلود در ادامه ی مطلب

reza بازدید : 463 پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

3D War Chess 1.1 یك بازی شطرنج سه بعدی به صورت واقعی و جذاب است كه شما می توانید با كامپیوتر بازی کرده و قدرت خود را با آن محك بزنید. بازی شطرنج، یک بازی عالی فکری است که همه شما تقریبا با ساز و کار آن آشنا هستید. اما بازی که اینجا می بینید، یک بازی معمولی نیست. در اینجا با محیطی سه بعدی به همراه مهره هایی به صورت واقعی و در میدان جنگ روبرو هستید. وقتی یک مهره را حرکت می دهید آن مهره به صورت انیمیشن و به صورت کاملاً واقعی به سمت جایگاه مقصد حرکت خواهد کرد. وقتی مهره ای را می خواهید بزنید و از صحنه خارج کنید نبردی بین آنها شکل گرفته و مهره ای که باید بیرون رود شکست خورده و خارج می شود. جلوه های نبرد کاملاً سه بعدی محیط بازی را بسیار جذاب کرده است.


دانلود در ادامه ی مطلب

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 116
  • کل نظرات : 36
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 29
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 151
  • باردید دیروز : 95
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,151
  • بازدید ماه : 2,069
  • بازدید سال : 15,320
  • بازدید کلی : 365,925
  • کدهای اختصاصی

    download4.ir

    به سایت دانلود و آموزش خوش آمدید.

    نظرات شما، تجربه ی دیگران می شود. لطفا در زیر هر پست نظرات خود را راجع به آن بیان کنید.

    با تشکر