loading...
سایت دانلود و آموزش
تبلیغات

ali بازدید : 268 پنجشنبه 28 اسفند 1393 نظرات (0)

زمانی که حرف از اینترنت پیش می آید بحث فایل های حجیم و اطلاعات نیز مطرح می گردد. نرم افزار های متعدی تحت عنوان فشرده ساز روانه باز شده که هر یک به نوعی با کاستن حجم فایل ها آن ها را برای ورود به دنیای اینترنت آماده می کنند یکی از معروفترین این نرم افزارها، نرم افزار Winrar می باشد که قابلیت های بسیار زیادی را نسبت به دیگر فشرده سازها در اختیار کاربران قرار می دهد.
WinRAR محصول شرکت RarLabs یكی از بهترین نرم افزار های مدیریت فایل های فشرده می باشد و می تواند فایل های مختلف را تا 10 درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد. WinRAR می تواند فایل های RAR and ZIP files, unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z را از حالت فشرده خارج كند. همچین این نرم افزار قادر است فایل های بالاتر از 1.44 مگابایت شما را شکسته و به فرم چندین فلاپی داریو در بیاورد از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت Self-Extract ذکر نمود که بوسیله آن شما می توانید فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند exe در آورید تا در کامپیوتر هایی که نرم افزار WinRAR نصب نیست نیز بتوانید آن ها را از حالت فشرده خارج کنید.

ali بازدید : 295 پنجشنبه 28 اسفند 1393 نظرات (0)

Adobe Flash Player یک استاندارد وب بسیار قوی برای ساخت و انتشار انواع فایل‌های تصویری است، این برنامه به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید فایل‌های ویدئویی فلش را اجرا کنید، امروزه بیش از 450 میلیون نفر با استفاده از این تکنولوژی انواع بازی‌های تحت وب، فیلم‌های آموزشی و فعالیت‌های تجاری خود را اجرا می‌کنند. به زبان ساده این برنامه به کاربر اجازه می‌دهد تا فایل‌های طراحی شده توسط برنامه Adobe Flash را اجرا کند.
به همین دلیل بخش عمده‌ای از فایل‌های چندرسانه‌ای که در اینترنت در دسترس قرار دارند، برای نمایش بر روی مرورگر به برنامه‌های Flash Player و Shockwave Player نیاز دارند. این نرم افزار به شما امکان اجرای فایل‌های فلش در محیط ویندوز و همچنین مرورگرهای اینترنتی مختلف را می‌دهد. بدین ترتیب می‌توانید انواع فایل‌های فلش را در محیط ویندوز به سادگی اجرا کنید و همچنین سایت‌هایی که در آن‌ها از این عنصر استفاده شده را به صورت کامل مشاهده نمایید.
این دو نرم افزار اگرچه هر دو ساخت کمپانی ادوبی می‌باشند، اما هدف از تولید آن‌ها متفاوت بوده است.  نرم افزار Shockwave Player زمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد که نیاز به تبادل عملکرد بین طراح و کاربر باشد مانند انجام بازی یا ساخت فیلم آموزشی و مواردی از این دست، که این گونه از فایل‌ها در قالب فایل SWF منتشر می‌شوند؛ در این حال دیگر امکان استفاده از Flash Player نبوده و باید حتماً Shockwave Player بر روی سیستم شما نصب باشد.
اما Flash Player زمانی استفاده می‌شود که صرفاً یک فایل فلش تصویری قرار است به کاربر نمایش داده شود و هیچ گونه تبادلی بین کاربر و طراح صورت نگیرد، این گونه عناصر که معمولاً با پسوند FLV شناخته می‌شوند برای اجرا نیاز به برنامه Flash Player دارند که می‌توانید آن را نیز دانلود و نصب کنید.

ali بازدید : 722 چهارشنبه 27 اسفند 1393 نظرات (1)


با گسترده شدن شبکه جهانی اینترنت و توسعه فعالیت‌های تحت وب نیازهای کاربران شکل دیگری به خود گرفتند، امروزه از اینترنت فقط برای مرور اطلاعات و اخبار استفاده نمی‌شود بلکه با گسترش شبکه‌های اشتراک فایل، تبادل اطلاعات بین کاربران افزایش یافته است؛ امروزه از کاربران عادی و ساده گرفته تا سازمان‌های بزرگ و شرکت‌های عظیم همگی از اینترنت برای اشتراک گذاری و تبادل با یک دیگر استفاده می‌کنند؛ یکی از اعمالی که بسیار پر کاربرد است عملیات «دانلود» یا «بارگذاری» است، به طور خلاصه «دانلود» به معنی بارگیری اطلاعات و داده‌ها از یک مبداً مشخص به سیستم فرد اطلاق می‌شود.

امروزه تمامی شرکت‌ها اعم از فعالان حوضه نرم افزار، فیلم، بازی و موسیقی همگی از شبکه اینترنت برای پخش اطلاعات خود استفاده می‌کنند و استفاده از امکانات آن‌ها ملزم به دانلود کردن داده‌های منتشر شده از طرف آن‌ها است، در این چند ساله مرورگرهای اینترنت تا حد بسیاری بهبود پیدا کرده‌اند و امکانات دانلود محدودی را معرفی کردند ولی استفاده از ابزار دانلود مرورگرها به علت نبودن امکانات پیشرفته معمولاً پیشنهاد نمی‌شود و به کاربران توصیه می‌شود تا از «نرم افزارهای مدیریت دانلود» استفاده کنند.

«نرم افزار مدیریت دانلود» به نرم افزاری گفته می‌شود که وظیفه‌ی آن به طور تخصصی دانلود کردن اطلاعات و داده‌های مختلف از اینترنت می‌باشد، نرم افزارهای زیادی در این زمینه فعالیت می‌کنند و در این مطلب سعی داریم تا یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود را به شما معرفی کنیم.
Internet Download Manager یا به اختصار «IDM» نرم افزاری پیشرفته برای مدیریت دانلود است که با سیستم هوشمند خود مدیریت کردن فایل‌های دانلود را آسان‌تر می‌سازد، این برنامه با تکنولوژی جدید خود باعث سرعت بخشیدن به امر دانلود کردن فایل‌ها می‌شود و طبق گفته شرکت سازنده تا 5 برابر سریعتر از حالت معمولی می‌تواند دانلود کند.

ali بازدید : 919 چهارشنبه 27 اسفند 1393 نظرات (0)

Firefox محصولی از كمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امكانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر كیفیت و كارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امكانات نسبت به شده است.

omid بازدید : 435 پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

شاید تا به حال ویندوز خود را عوض کرده اید و با مشکل در دسترس نبودن نرم افزار های مورد نظر مواجه شده اید.

 

این پست برای شماست ...

شمایی که:

به تازگی ویندز خود را نصب کرده اید ...

دنبال نرم افزار های پرکاربد هستید...

یا ...

 

1. مهمترین نرم افزار بعد از نصب ویندز مسلما یک نرم افزار آنتی ویروس قدرتمند می باشد...

امروزه ویروس ها از هر راهی وارد سیستم شما می شوند و باعث بروز اختلال هایی در آن می گردند. از باز کردند پنجره پشت پنجره بگیرید تا خراب کردن CPU و ...

از این رو انتی ویروسهایی هم هستند که با  این ویروسها مقابله می کنند ... اما متاسفانه برای استفاده از اکثر انها باید اندکی پول خرج کردخنده

 

نرم افزار Eset Nod32 یک آنتی ویروس قدرتمند است که برای داشتن آن باید اندکی هزینه کرد و لایسنس معتبر آن را برای مدت یک سال یا بیشتر خرید . اما راه دیگر استفاده از username و password در هر ماه است که مجانی می باشد.

 

دانلود مستقیم از سایت نود

لینک های مفید در  این باره:

http://www.denadownload.com/nod32/

http://kaminod32.persianblog.ir/page/8

توضیحات بیشتر و دانلود از سرزمین دانلود در ادامه ی مطلب ...

 

2. نرم افزار بروزر اینترنت که با آن می توان در  اینترنت به راحتی جستجو کرد.

mozila firefox یکی از بهترین بروزر ها می باشد.

دریافت از سایت موزیلا:

http://www.mozilla.org/fa/firefox/new/

 

دریافت از download0098

download دانلود با لینک مستقیم – نسخه انگلیسی

download دانلود با لینک مستقیم – نسخه فارسی

size حجم فایل : ۲۷ مگابایت

password رمز فایل : www.download0098.com

 

توضیحات بیشتر در ادامه ی مطلب ...

 

3. بروزر قدرتمند Google chrome

دانلود از وبسایت گوگل

http://www.google.com/intl/fa/chrome/browser/

دانلود از دانلود 0098

download دانلود گوگل کروم

size حجم فایل : ۳۷ مگابایت

password رمز فایل : www.download0098.com

 

توضیحات بیشتر در ادامه ی مطلب ...

 

4. نرم افزار Adobe Flash Player

فلش پلیر چیست؟

 
فایلهای فلش به عنوان یکی از فرمتهای رایج , جای بسیاری از فرمتهای تصویری را در اینترنت گرفته اند و روز به روز بر استفاده این فایلها افزوده می شود.
ادوبی فلش پلیر برنامه ای است مبتنی بر مرورگر که قابلیت اجرای برنامه های تعاملی و غنی و همچنین نمایش ویدئو را در تمامی مرورگرها و سیستم عامل ها دارد.
ورژن جدید فلش پلیر به شما اجازه می دهد تا با بهترین کیفیت ویدئوهای HD ، انیمشن و سرگرمی های تحت وب را تجربه نمایید . همچنین در پردازش گرافیکی ، سریعتر عمل کرده و راندمان بسیار بالایی بر روی دستگاه های قابل حمل و رایانه های شخصی دارد.
منبع و دانلود : http://www.flashplayer.ir/
توجه : نسخه ی فلاش پلیر برای موزیلا و اپرا و کروم با نسخه ی اینترنت اکسپلورر متفاوت می باشد. در دانلود آن دقت کنید.

5.نرم افزار Adobe Reader

قابلیت های کلیدی نرم افزار Adobe Acrobat Reader :
- مشاهده ساده و آسان اسناد PDF
- رایگان بودن نرم افزار
- استفاده بسیار آسان از نرم افزار
- ارتباط سریع و آسان با Acrobat.com
- قابلیت پشتیبانی از جدیدترین تکنولوژی های به کار رفته در اسناد PDF
- شتاب دهنده گرافیکی در نسخه ی جدید
- قابلیت چاپ اسناد
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷
- و …

 

password نرم افزار قدرتمند مشاهده فایل های پی دی اف – Adobe Reader 10.0 Finalپسورد فایل: www.downloadha.com

download نرم افزار قدرتمند مشاهده فایل های پی دی اف – Adobe Reader 10.0 Final لینک دانلود – 34.9 مگابایت | لینک کمکی

 

اطلاعات بیشتر در ادامه ی مطلب ...

 

ادامه ی نرم افزار ها به زودی ...

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 116
  • کل نظرات : 36
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 29
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 129
  • باردید دیروز : 95
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,129
  • بازدید ماه : 2,047
  • بازدید سال : 15,298
  • بازدید کلی : 365,903
  • کدهای اختصاصی

    download4.ir

    به سایت دانلود و آموزش خوش آمدید.

    نظرات شما، تجربه ی دیگران می شود. لطفا در زیر هر پست نظرات خود را راجع به آن بیان کنید.

    با تشکر