loading...
سایت دانلود و آموزش
تبلیغات

reza بازدید : 892 جمعه 12 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

جدا از دسته ی بازی های گرافیکی و نیازمند سخت افزار های قدرتمند ، بازی هایی هستند که بی سروصدا ساخته می شوند و با صعیف ترین سخت افزار ها هم قابل اجرا هستند ، بازی هایی که خیلی کم خرج تر از بازی های بزرگ ، اما بسیار لذت بخش تر و کاربرپسند تر طراحی می شوند ، بازی هایی که بر خلاف گستردگی بازی های نسل امروز ، فقط دز پنجره ی مانتیور شما اتفاق می افتند و برای کنترل این محیط کوچک فقط یک موس کافیست . یکی از محبوب ترین بازی های این سبک بازی FARM FRENZY می باشد که شما در آن مسئول پرورش حیوانات و فروش محصولات آن ها مانند شیر و پنیر خواهید بود ، در طول بازی شما با حداقل امکانات شروع کرده و در اواسط قادر به خرید انواع حیوانات و وسایل مانند دستگاه تولید سس مایونز خواهید بود .. امروز در سایت میهن دانلود تمام نسخه های این بازی برای شما عزیزان آماده شده تا با دانلود ورژن دلخواه قادر به انجام این بازی لذت بخش باشید .

دانلود در ادامه ی مطلب

reza بازدید : 771 پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Glory of the Roman Empire یک بازی در سبک شهر سازی است که در دوران امپراطوری روم جریان دارد،سازنده این بازی Haemimont Games است و بازی در سال ۲۰۰۶ منتشر شده.شما چند نقش متفاوت از جمله برنامه ریزی شهری،سیاستمدار و فرمانده نظامی را در بازی تجربه خواهید کرد و برای اینکه در بازی موفق باشید باید در همه این زمینه ها درست عمل کنید، سیستم بازی Glory of the Roman Empire به شکلی است که شما باید در آن یک دهکده کوچک را به یک جامعه در حال رشد تبدیل کنید از طریق تجارت با همسایگان ، کنترل نیروی نظامی خود و سلامتی شهروندان و …

دانلود در ادامه ی مطلب

reza بازدید : 1546 پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393 نظرات (2)

Rise of Nations بازی پرطرفدار و محبوب سبک real-time استراتژی است که کمپانی Big Huge Games آن را ساخته و Microsoft Game Studios این بازی را برای ویندوز و مک منتشر ساخته ، در بازی Rise of Nations از عناصر زیر سبک turn-based strategy هم استفاده شده و به طور کلی بازی از ۱۸ تمدن که در ۸ دوره تاریخ دنیا شکل میگیرد ساخته شده.هسته اصلی بازی مربوط به گسترش سرزمین های بازیکن میشود بهه طوری که در ابتدای مراحل شما در سرزمین های مجاور دشمن مستقر هستید و باید با ساخت و ساز و ایجاد آمادگی در نیرو های خود بدون ورود به سرزمین های دشمن آمادگی لازم را برای نبرد و گسترش قلمر خود بدست آورید. اما گیم پلی بازی Rise of Nations به طور عمده روی تعادل بین دفاع و حمله تمرکز دارد و اقتصاد هر ملت، در هر نبرد اقتصاد عاملحیاتی پیروزی است ، عامل فرماندهی هم یکی دیگر از بخش های مهم بازی است همانند دیگر بازی های RTS که بیشتر مربوط به شناخت نیروها و توانایی های آنها و نحوه به کارگیری افراد و تسلیحات است و همچنین شناخت روی سرزمین های مرزی برای مفابله موثر تر با نیروهای دشمن. برای هدایت نیرو ها در بازی Rise of Nations پنج استراتژی مختلف هم در نظر گرفته شده ازجمه جمع شدن یا باز شدن نیروهای خط مقدم که در صورت انتخاب هریک از این تاکتیک ها نیروهای شما به شکل خودکار به حالت موردنظر تغییر شکل خواهند داد و …


دانلود در ادامه ی مطلب


reza بازدید : 558 پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
دانلود Assassin's Creed IV: Black Flag - کشیش قاتل: پرچم سیاه

(92/11/14) تغییرات:

Freedom Cry DLC اضافه شد.

Assassin's Creed IV: Black Flag ششمین عنوان و چهارمین شماره از سری بازی های Assassin's Creed است که توسط کمپانی Ubisoft منتشر شده است. شخصیت اصلی بازی پدر بزرگ کانر خواهد بود. داستان بازی در عصر طلایی دزدان دریایی خواهد بود . شخصیت اصلی بازی یه دزد دریایی بریتانیایی به نام ادوارد کنوی است که در عین حال عضوی از محفل اساسین ها می باشد. او پس از ترک همسر و خانواده‌اش برای بدست آوردن ثروت و شهرت راهی دریای کارائیب می شود. او ابتدا به عنوان یک ملوان در نیروی دریایی بریتانیا خدمت کرد اما پس از پایان جنگ میان امپراتوری های اروپایی، او و دوستانش بی کار شدند و به دزدان دریایی پیوستند. در بازی با دزدان دریایی مشهوری مانند "ریش سیاه"، بنجامین هورنیگولد و آن بانی حضور خواهند داشت.

ادوارد فردی شلخته و بی مسئولیت است، اما روند بازی به شکلی پیش می رود که او با گروهی از Assassinها ملاقات می کند و متوجه می شود که چیزهای هیجان انگیزتری از طلا هم وجود دارند. کنوی دارای کشتی ای است که Jackdaw نام دارد. شما به وسیله آن می توانید به شکل کاملاً تازه ای در دنیای بازی گشت و گذار و سفر کنید. نقشه ای که از Havana که پایتخت کارائیب به حساب می آید تا Kingston که یک منطقه ای انگلیسی است و Nassau که منطقه دزدان دریایی است، ادامه پیدا می کند. دزدان دریایی در BF می توانند پرچم سیاهشان را در مکان های مختلفی برافراشته کنند.


 

 

Assassin's Creed IV: Black Flag is an upcoming historical action-adventure open world video game being developed by Ubisoft Montreal and published by Ubisoft. It is the sixth major installment in the Assassin's Creed series, a sequel to 2012's Assassin's Creed III modern story and a prequel to its historical storyline.It is scheduled to be released on Playstation 3 and Xbox 360, worldwide, on October 29, 2013.PlayStation 4 and Xbox One versions are also in development, and the game has been announced as a launch title for both consoles.The Wii U version of the game was delayed until November 22, 2013 in Europe.A Microsoft Windows version was announced for release on October 29, 2013, but has since been delayed "a few weeks", and will now release on November 19, 2013 in North America and November 22, 2013 in Europe.

 

 

reza بازدید : 675 پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

(92/10/26) تغییرات:

Assassins Creed Liberation اضافه شد.

از جنگ های صلیبی تا قرون وسطی را با سری بازی های Assassin's Creed پشت سر گذاشتیم. با 2 قهرمان به نام های الطاهر (Altair) و اتزیو (Ezio) آشنا شدیم که هر دوی آن ها ماجراهای خاص خودشان را دنبال کردند. این سری از بازی ها که به صورت سالانه راهی بازار می شوند، اکنون توانسته اند طرفداران بسیار زیادی برای خود دست و پا کنند و با ماجراهای خود بازیکنان را هیجان زده کنند. بعد از عرضه Assassin's Creed II و نسخه های Spin-off آن، اینبار نوبت به نسخه سوم این سری رسیده است. بازی ای که به گفته Ubisoft کار ساخت آن از 3 سال پیش شروع شده و اکنون ما شاهد نتیجه نهایی آن هستیم.

دانلود در ادامه ی مطلب

reza بازدید : 335 پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

یکی از عنوان های محبوب کمپانی بزرگ Sega در سبک ورزشی، بازی Virtua Tennis است. Virtua Tennis یک بازی تنیس بسیار زیبا، جذاب، مطرح و پرطرفدار میان علاقه مندان بازی های رایانه ای می باشد. گرافیک طبیعی، کنترل بسیار خوب بازیکنان، بازی با برترین شخصیت های تنیس دنیا و شبیه سازی خوب تمامی ویژگی های رفتاری و حرکتی آن ها، تورنومنت ها و بازی های مختلف و متنوع از جمله قابلیت های برتر این بازی به شمار می رود. شما می توانید بازیکن مورد علاقه خود را انتخاب کرده و در میان شور و هیجان واقعی یک مسابقه تنیس زیبا را تجربه کنید.

دانلود در ادامه ی مطلب

omid بازدید : 435 پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

شاید تا به حال ویندوز خود را عوض کرده اید و با مشکل در دسترس نبودن نرم افزار های مورد نظر مواجه شده اید.

 

این پست برای شماست ...

شمایی که:

به تازگی ویندز خود را نصب کرده اید ...

دنبال نرم افزار های پرکاربد هستید...

یا ...

 

1. مهمترین نرم افزار بعد از نصب ویندز مسلما یک نرم افزار آنتی ویروس قدرتمند می باشد...

امروزه ویروس ها از هر راهی وارد سیستم شما می شوند و باعث بروز اختلال هایی در آن می گردند. از باز کردند پنجره پشت پنجره بگیرید تا خراب کردن CPU و ...

از این رو انتی ویروسهایی هم هستند که با  این ویروسها مقابله می کنند ... اما متاسفانه برای استفاده از اکثر انها باید اندکی پول خرج کردخنده

 

نرم افزار Eset Nod32 یک آنتی ویروس قدرتمند است که برای داشتن آن باید اندکی هزینه کرد و لایسنس معتبر آن را برای مدت یک سال یا بیشتر خرید . اما راه دیگر استفاده از username و password در هر ماه است که مجانی می باشد.

 

دانلود مستقیم از سایت نود

لینک های مفید در  این باره:

http://www.denadownload.com/nod32/

http://kaminod32.persianblog.ir/page/8

توضیحات بیشتر و دانلود از سرزمین دانلود در ادامه ی مطلب ...

 

2. نرم افزار بروزر اینترنت که با آن می توان در  اینترنت به راحتی جستجو کرد.

mozila firefox یکی از بهترین بروزر ها می باشد.

دریافت از سایت موزیلا:

http://www.mozilla.org/fa/firefox/new/

 

دریافت از download0098

download دانلود با لینک مستقیم – نسخه انگلیسی

download دانلود با لینک مستقیم – نسخه فارسی

size حجم فایل : ۲۷ مگابایت

password رمز فایل : www.download0098.com

 

توضیحات بیشتر در ادامه ی مطلب ...

 

3. بروزر قدرتمند Google chrome

دانلود از وبسایت گوگل

http://www.google.com/intl/fa/chrome/browser/

دانلود از دانلود 0098

download دانلود گوگل کروم

size حجم فایل : ۳۷ مگابایت

password رمز فایل : www.download0098.com

 

توضیحات بیشتر در ادامه ی مطلب ...

 

4. نرم افزار Adobe Flash Player

فلش پلیر چیست؟

 
فایلهای فلش به عنوان یکی از فرمتهای رایج , جای بسیاری از فرمتهای تصویری را در اینترنت گرفته اند و روز به روز بر استفاده این فایلها افزوده می شود.
ادوبی فلش پلیر برنامه ای است مبتنی بر مرورگر که قابلیت اجرای برنامه های تعاملی و غنی و همچنین نمایش ویدئو را در تمامی مرورگرها و سیستم عامل ها دارد.
ورژن جدید فلش پلیر به شما اجازه می دهد تا با بهترین کیفیت ویدئوهای HD ، انیمشن و سرگرمی های تحت وب را تجربه نمایید . همچنین در پردازش گرافیکی ، سریعتر عمل کرده و راندمان بسیار بالایی بر روی دستگاه های قابل حمل و رایانه های شخصی دارد.
منبع و دانلود : http://www.flashplayer.ir/
توجه : نسخه ی فلاش پلیر برای موزیلا و اپرا و کروم با نسخه ی اینترنت اکسپلورر متفاوت می باشد. در دانلود آن دقت کنید.

5.نرم افزار Adobe Reader

قابلیت های کلیدی نرم افزار Adobe Acrobat Reader :
- مشاهده ساده و آسان اسناد PDF
- رایگان بودن نرم افزار
- استفاده بسیار آسان از نرم افزار
- ارتباط سریع و آسان با Acrobat.com
- قابلیت پشتیبانی از جدیدترین تکنولوژی های به کار رفته در اسناد PDF
- شتاب دهنده گرافیکی در نسخه ی جدید
- قابلیت چاپ اسناد
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷
- و …

 

password نرم افزار قدرتمند مشاهده فایل های پی دی اف – Adobe Reader 10.0 Finalپسورد فایل: www.downloadha.com

download نرم افزار قدرتمند مشاهده فایل های پی دی اف – Adobe Reader 10.0 Final لینک دانلود – 34.9 مگابایت | لینک کمکی

 

اطلاعات بیشتر در ادامه ی مطلب ...

 

ادامه ی نرم افزار ها به زودی ...

reza بازدید : 429 پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۰۹/۱۲/۰۱
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: اکشن
زبان: ENG
حجم فایل: ۳٫۶۲ GB

بازیAvatar در کل از نوع تیراندازی سوم شخص است که سازندگان سعی کرده اند با گنجاندن نوعی سیستم تجربه اندوزی ساده در آن، رگه هایی از سبک نقش آفرینی نیز به آن بیفزایند. سبک کلی بازی مأموریتی است و از حالت مراحل قدم به قدم پیروی می کند. در کل انتخاب های چندانی برای بازی کننده وجود ندارد. حتی امکاناتی که از رهگذر کسب امتیاز xp عاید گیمر می شود، غالباً قابل انتخاب نیست و بازی به طور خودکار آن را به قابلیت های شخصیت می افزاید. تنها مورد قابل انتخاب، جنگیدن در نقش انسان، سربازهای مهاجم یا ناوی های پوست آبی است. با این تفاوت که در لباس انسان.سرباز، مایه اکشن بیشتری وجود دارد و شما با در اختیار داشتن انواع اسلحه های پیشرفته و آتش افکن ها می توانید روش مرسوم «بکش و برو جلو» را در پیش بگیرید، ولی در مقابل، در قالب آواتارهای سه متری نیاز به مخفی کاری و نقشه ریزی برای پیش رفتن در بازی بیشتر حس می شود و حتی در جاهایی از بازی روش شبیه بازی های DMC و GoW می شود.


دانلود در ادامه ی مطلب

reza بازدید : 592 پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Takedown Red Sabre آخرین کار گروه serellan (تیمی که سازندگان عناوینی همچون Halo ،Ghost recon، SOCOM هست) می باشد. این عنوان بیش تر شامل حالت تاکتیکی پرطرفداری می باشد که در آن نبرد بین گیمر و دشمنانش در یک چهارچوب کوچک که خلاقیت هر چه بیش تر گیمر را می طلبد انجام میشود تا او بتواند به پیشرفت خود در بازی ادامه دهد. مراحل پردازش فوق العاده ای دارند، همچنین دو حالت آفلاین و آنلاین(مولتی پلیر) برای رسیدن به اهداف وجود دارد. در این عنوان شما در نقش نیرو های SWAT(نیرو های ضد شورش) خواهید بود که در نبردهایی سخت و طاقت فرسا می بایست خلافکارانی که در مناطق عمومی قرار دارند را سرکوب کنید.

دانلود در ادامه ی مطلب

reza بازدید : 431 پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

بازی Disney Planes یک بازی اکشن جدید و بسیار زیبا می باشد که قبلا برای کنسول wii عرضه شده بود اما هم اکنون شرکت سازنده این بازیبرای pc می باشد که به تازگی منتشر شده است،همانطور که می دانید Planesنام پویا نمایی محصول کمپانی والت دیزنی می باشد که به کارگردانی کلای هال ساخته شده است،اما اینبار ما شاهد بازی Planes می باشیم که بسیار جالب بوده وداستان بازی درباره ی یک هواپیمای کوچک ملخی است!

دانلود در ادامه ی مطلب

تعداد صفحات : 12

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 116
  • کل نظرات : 36
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 29
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 78
  • باردید دیروز : 95
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,078
  • بازدید ماه : 1,996
  • بازدید سال : 15,247
  • بازدید کلی : 365,852
  • کدهای اختصاصی

    download4.ir

    به سایت دانلود و آموزش خوش آمدید.

    نظرات شما، تجربه ی دیگران می شود. لطفا در زیر هر پست نظرات خود را راجع به آن بیان کنید.

    با تشکر