loading...
سایت دانلود و آموزش
تبلیغات

reza بازدید : 463 پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

3D War Chess 1.1 یك بازی شطرنج سه بعدی به صورت واقعی و جذاب است كه شما می توانید با كامپیوتر بازی کرده و قدرت خود را با آن محك بزنید. بازی شطرنج، یک بازی عالی فکری است که همه شما تقریبا با ساز و کار آن آشنا هستید. اما بازی که اینجا می بینید، یک بازی معمولی نیست. در اینجا با محیطی سه بعدی به همراه مهره هایی به صورت واقعی و در میدان جنگ روبرو هستید. وقتی یک مهره را حرکت می دهید آن مهره به صورت انیمیشن و به صورت کاملاً واقعی به سمت جایگاه مقصد حرکت خواهد کرد. وقتی مهره ای را می خواهید بزنید و از صحنه خارج کنید نبردی بین آنها شکل گرفته و مهره ای که باید بیرون رود شکست خورده و خارج می شود. جلوه های نبرد کاملاً سه بعدی محیط بازی را بسیار جذاب کرده است.


دانلود در ادامه ی مطلب

reza بازدید : 861 چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Assassin's Creed 2 دومین سری از بازی فوق العاده زیبا و پرطرفدار Assassin's Creed  در ژانراکشن سوم شخص ماجراجویانه می باشد که بصورت دنباله ای مستقیم بر نسخه پیشین توسط کمپانی Ubisoft Montreal طراحی و ساخته شده و توسط کمپانی Ubisoft در تاریخ ۹ مارس ۲۰۱۰ برروی کنسول PC برای علاقمندان این بازی زیبدانلود Assassin's Creed 2 - بازی کشیش قاتل 2ا منتشر گردید. داستان بازی در سال ۲۰۱۲ اتفاق می افتد، زمانی که نقش اول بازی که Desmond Miles از سازمان Abstergo Industries به همراه یکی از کارکنان، Lucy Stillman پس از مجبور شدن به زنده نمودن خاطرات ژنتیکی نجیب زاده قاتل یعنی Altaïr ibn La-Ahad از طریق یک ماشین که "Animus" نام داشت ، می گریزد، دزموند این بار وارد دستگاهی پیشرفته تر از "آنیموس" می شود و خاطرات ژنتیکی یک نجیب زاده اجدادی به نام Ezio Auditore da Firenze که در دوره رنسانس در اواخر قرن پانزدهم میلادی در ایتالیا می زیسته است را دوباره زنده می کند. شخص بازی کننده که "ازیو" را کنترل می کند پس از اینکه برادر و پدر ایزیو توسط یک خائن به خانواده Auditore به قتل می رسند تبدیل به یک قاتل (Assassin ) می شود و تنها به دنبال انتقام می باشد.

دانلود در ادامه ی مطلب

reza بازدید : 2373 چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

بازی Assassins Creed 1 در سال ۲۰۱۲ آغاز می شود , جایی که ملیس دسموند ( Miles Desmond ) شخصیت بازی در زمان حال توسط تشکیلات مخفی Abstrego Industries دزدیده شده و به مکانی نامعلوم برده می شود تا مورد آزمایش Animus قرار بگیرد. Animus دستگاهی است که امکان دسترسی به خاطرات نیاکان یک فرد از طریق شناسایی  DNA های مخفی سلول های مغز فرد مورد نظر را می دهد. به عبارت ساده تر شما شما با این دستگاه می توانید زندگی اجدادتان و ماجراهایی که برای آن ها اتفاق افتاده است دنبال کنید. Desmond از نوادگان نسل الطیر (Altair) و جزو ۱۷ فردی است که مورد آزمایش این وسیله قرار می گیرند. هدف تشکیلات نیز از دزدیدن این ۱۷ نفر که دسموند نیز جزو آن ها بوده رسیدن به مکان شیء ای ارزشمند به نام Piece of Eden برای برقرار کردن صلح در جهان است. Piece of Eden شیء ای بلورین شبیه به سیب است که امکان کنترل تفکر دیگر افراد را به فردی که از آن استفاده می کند می دهد. البته کاملا مشخص است که Abstrego چنین نیت خیری ندارد. دسموند نیز که در ابتدا شدیدا مخالف این کار بود سر انجام مجبور می شود سر تعظیم فرود آورد. 


دانلود در ادامه ی مطلب

reza بازدید : 326 چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

امروز برای شما علاقه مندان به بازی های زامبی بازی Lichdom Battlemage Early Access را آماده دریافت کردیم .  بازی Lichdom Battlemage Early Access بصورت اکشن اول شخص می باشد . شما در بازی Lichdom Battlemage Early Access سلاح متعرفی ندارید ، بلکه بعنوان یک جادو گر باید از جادو کمک بگیرید تا بتوانید دشمنانتان را بکشید. بعنوان مثال شما نیروهای آتش و جاذبه را در اختیار دارید که هرکدامشان در بازی به شکل خاص خود برای نابودی دشمنانتان طراحی شده اند .در بازی Lichdom Battlemage Early Access شما برای استفاده از جادو میباست دشمنان را نابود سازید و از درون انها سحر را بردارید و با ترکیب این سحرها میتوانید جادوهای زیادی را کشف و استفاده کنید. همچنین بازی دارای گیم پلی خوب,گرافیک و از نظر داستانی که در اینده روی میدهد بسیار عالی میباشد.  برای اجرای بازی نیاز است تا حداقل سیستم مورد نیاز را بررسی نموده و پس از تطبیق حداقل شرایط لازم، به دانلود و اجرای بازی بپردازید. امیدواریم از بازی Lichdom Battlemage Early Access لذت کافی ببرید…

دانلود در ادامه ی مطلب

omid بازدید : 880 سه شنبه 09 اردیبهشت 1393 نظرات (1)

سه شنبه - ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳

مسابقه ی شانس من یک مسایقه ی هیجان انگیز تولید شبکه ی PNTV می باشد که به تازگی پخش می شود.

در این مسابقه 20 نفر شرکت کننده با قرعه کشی از 20 صندوق موجود که هر صندوق شماره ی خاص خود را (از 1 تا 20) دارد انتخاب می کند. داخل هر صندوق (به گفته ی مجری برنامه (قوطی!!!) از 100 تومان تا 10 میلیون تومان موجود است.

در میان صندوق ها، 10 صندوق سفید وجود دارد که کمترین ارزش را دارند. از 100 تومان تا 100 هزار تومان!

4 صندوق با رنک سبز ارزشی بیشتر از صندوق های سفید دارند.

و 6 صندوق که داخل 2 تا از انها مبلغ 10 میلیون موجود است بالاترین ارزش را دارند.

 

شرح کامل صندوق ها به زودی ...

 

از این 20 نفر تنها یک نفر شرکت کننده ی اصلی است و مسابقه را او برگزار می کند. بقیه ی شرکت کننده ها تنها در مواردی با او مشورت می کنند تا بتواند صندوق های درست را انتخاب کند.

شرکت کننده ی اصلی باید شانس خود را امتحان کند و چند صندوق از صندوق های دیگران را باز کند. به طوری که بتواند صندوق هایی با ارزش کمتر (صندق های سفید یا نهایتا سبز ) را باز کند. زیرا در این صورت شانس اینکه صندوق خودش از ارزش بیشتری برخوردار است بیشتر است.

 

بعد از هر 3 یا 4 صندوق که باز کرد، از اتاق فرمان با آقا اسماعیل (مجری برنامه ) تماس گرفته می شود و با توجه به صندوق های مانده پیشنهادی مطرح می گردد که مسلما هر جه صندوق های باز شده توسط شرکت کننده ارزش کمتری داشته باشند، پیشنهاد اتاق فرمان ارزش بیشتری دارد و شرکت کننده شانس بهتری پیدا می کند. در این صورت دو اتفاق ممکن است رخ دهد که یا شرکت کننده قبول می کند و از ادامه ی مسابقه انصراف می دهد و یا قبول نمی کند و ادامه می دهد.

 این برنامه روز 6 اردیبهشت 93 شروع شده



روزهای پخش اکثرا شنبه و دوشنبه و چهارشنبه و پنجشنبه و جمعه

ساعت پخش هم فعلا دقیق مشخص نیست اما اگه از بد قولی های PNTV چشم بپوشیم معمولا ساعت 21:30 شروع میشه و اکثرا تا ساعت 24 و 00:30 ادامه داره.

 

منبع: starmag.rozblog.com مجله ی ستاره

 

 

تعداد صفحات : 12

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 116
  • کل نظرات : 36
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 29
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 119
  • باردید دیروز : 95
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,119
  • بازدید ماه : 2,037
  • بازدید سال : 15,288
  • بازدید کلی : 365,893
  • کدهای اختصاصی

    download4.ir

    به سایت دانلود و آموزش خوش آمدید.

    نظرات شما، تجربه ی دیگران می شود. لطفا در زیر هر پست نظرات خود را راجع به آن بیان کنید.

    با تشکر