loading...
سایت دانلود و آموزش
تبلیغات

ali بازدید : 722 چهارشنبه 27 اسفند 1393 نظرات (1)


با گسترده شدن شبکه جهانی اینترنت و توسعه فعالیت‌های تحت وب نیازهای کاربران شکل دیگری به خود گرفتند، امروزه از اینترنت فقط برای مرور اطلاعات و اخبار استفاده نمی‌شود بلکه با گسترش شبکه‌های اشتراک فایل، تبادل اطلاعات بین کاربران افزایش یافته است؛ امروزه از کاربران عادی و ساده گرفته تا سازمان‌های بزرگ و شرکت‌های عظیم همگی از اینترنت برای اشتراک گذاری و تبادل با یک دیگر استفاده می‌کنند؛ یکی از اعمالی که بسیار پر کاربرد است عملیات «دانلود» یا «بارگذاری» است، به طور خلاصه «دانلود» به معنی بارگیری اطلاعات و داده‌ها از یک مبداً مشخص به سیستم فرد اطلاق می‌شود.

امروزه تمامی شرکت‌ها اعم از فعالان حوضه نرم افزار، فیلم، بازی و موسیقی همگی از شبکه اینترنت برای پخش اطلاعات خود استفاده می‌کنند و استفاده از امکانات آن‌ها ملزم به دانلود کردن داده‌های منتشر شده از طرف آن‌ها است، در این چند ساله مرورگرهای اینترنت تا حد بسیاری بهبود پیدا کرده‌اند و امکانات دانلود محدودی را معرفی کردند ولی استفاده از ابزار دانلود مرورگرها به علت نبودن امکانات پیشرفته معمولاً پیشنهاد نمی‌شود و به کاربران توصیه می‌شود تا از «نرم افزارهای مدیریت دانلود» استفاده کنند.

«نرم افزار مدیریت دانلود» به نرم افزاری گفته می‌شود که وظیفه‌ی آن به طور تخصصی دانلود کردن اطلاعات و داده‌های مختلف از اینترنت می‌باشد، نرم افزارهای زیادی در این زمینه فعالیت می‌کنند و در این مطلب سعی داریم تا یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود را به شما معرفی کنیم.
Internet Download Manager یا به اختصار «IDM» نرم افزاری پیشرفته برای مدیریت دانلود است که با سیستم هوشمند خود مدیریت کردن فایل‌های دانلود را آسان‌تر می‌سازد، این برنامه با تکنولوژی جدید خود باعث سرعت بخشیدن به امر دانلود کردن فایل‌ها می‌شود و طبق گفته شرکت سازنده تا 5 برابر سریعتر از حالت معمولی می‌تواند دانلود کند.

ali بازدید : 919 چهارشنبه 27 اسفند 1393 نظرات (0)

Firefox محصولی از كمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امكانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر كیفیت و كارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امكانات نسبت به شده است.

ali بازدید : 355 چهارشنبه 27 اسفند 1393 نظرات (0)

یکی از مشکلات کاربران کامپیوتری در استفاده از آنتی ویروس ها حجم بالای آن ها می باشد که باعث پایین آمدن سرعت سیستم آن ها می شود، و اما شرکت مایکرسافت این مشکل کاربران را با ارائه ی آنتی ویروسی بسیار کم حجم و در عین حال کاملاً کاربردی، برطرف ساخته است.

ali بازدید : 1311 چهارشنبه 27 اسفند 1393 نظرات (0)

در این بازی شما رهبری قبیله‌ای کوچک را به عهده می‌گیرید. در این بازی چهار عنصر بسیار مهم وجود دارند: طلا، اکسیر، اکسیر سیاه و الماس. اکسیر ماده‌ای به رنگ بنفش (صورتی) است که توسط دستگاه‌های سازنده اکسیر تولید می‌شوند و نقش بسیار مهمی در پیشرفت قبیله شما دارند. برای نمونه برای ساخت یا ارتقای ده نوع سرباز و یا برای بالا بردن ساختمان‌های دیگر نیاز به مقادیر گوناگونی از اکسیر خواهید داشت. در آغاز بازی شما دو دستگاه سازنده اکسیر دریافت می‌کنید که به صورت خودکار برای شما اکسیر تولید می‌کنند و این اکسیر در بخشی به نام مخزن اکسیر نگه‌داری می‌شود. در ادامه با پیشرفت دهکده می‌توانید دستگاه‌های سازنده اکسیر را پیشرفته کنید و به شمار تولید آن‌ها اضافه کنید. سربازان شما در سرباز خانه و به وسیلهٔ اکسیر ساخته می‌شوند. در بازی طلسم‌هایی نیز وجود دارند که در کارخانهٔ طلسم‌سازی ساخته می‌شوند. از طلا بیشتر برای ساخت و ارتقای وسایل دفاعی، دیوارها و ساختمان اصلی نیز استفاده می‌شود. همچنین شما می‌توانید با حمله به دیگر قبایل و غارت دهکدهٔ آن‌ها هم پیشرفت کنید و هم طلا و اکسیر زیادی بدست بیاورید. طلا نیز توسط دستگاه سازنده طلا بدست می‌آید که در ابتدای بازی دو عدد از آنها را در اختیار خواهید داشت. اکسیر سیاه ماده‌ای کم‌یاب و ارزشمند می‌باشد که از آن برای ساخت و ارتقای سربازهایی که توسط اکسیر سیاه در سرباز خانهٔ اکسیر سیاه ساخته می‌شوند، ساخت و ارتقای قهرمانان یعنی پادشاه بربرها و ملکهٔ کماندار و همچنین شارژ کردن برج جهنمی استفاده می‌شود.

omid بازدید : 12651 یکشنبه 16 شهریور 1393 نظرات (6)

شاه شیلا بر اثر بیماری جان خود را از دست می دهد. اما قبل از مرگش به یکی از صیغه های خود (میشیل) وصیتش را می دهد. که در آن امپراطور می خواهد که نوه ی خود را جانشین کند.

میشیل نیز که رویای ملکه شدن را در سر دارد پس از مرگ پادشاه از وصیت نامه حرفی نمی زند و با پسر دوم امپراطور ازدواج کرده و او را پادشاه می کند.

پس از مدتی پادشاه که قدرت خود را زیاد می داند رابطه ی خود را با میشیل به هم می زند اما نمی داند که ...

 

در بعضی وبسایت ها این سریال در 62 قسنت وجود دارد و در برخی دیگر این سریال در 93 قسمت. در اصل این سریال 62 قسمت 1 ساعتی دارد اما در دوبله ی پارسی این سریال را به 93 قسمت 40 دقیقه ای تقسیم کرده اند.

 خوشبختانه این سریال دارای دوبله ی زیبایی است اما متاسفانه دوبله ی موجود این سریال دارای کیفیت پایین تصویر است. در برخی از موارد دوستان عزیز ما خلاقیت جالبی به کار برده و سعی کرده اند که صوت دوبله را بر روی فیلم قرار داده تا فیلم نیز از کیفیت خوبی برخوردار شود. اما باز هم این کار ادامه دار نشده و تنها چند قسمت محدود دارای دوبله گشته اند.

وب سایت دانلود4 با جمع آوری کلیه ی زحمات در یک جا این سریال را تقدیم شما می کند.

 

پیشنهاد ما به شما این است که حتما این فیلم را تماشا کنید زیرا بسیار زیبا است.

ژانر: جنگی | تاریخی | درام | رمانتیک

امتیاز :

کیفیت :

سال انتشار : 2009

زبان: دوبله و زبان اصلی

زیر نویس: پارسی

قسمت ها: 62 زبان اصلی | 93 دوبله ی فارسی 1

وضعیت : تمام قسمت ها موجودند

حجم هر قسمت : 180 تا 250 مگابات

 

omid بازدید : 977 یکشنبه 16 شهریور 1393 نظرات (0)

داستان اين سريال بر پايه جزئيات اتفاقات عجيب و غريبي ست که در تاريخچه چوسان ثبت شده.اين وقايع اسرارآميز و ماوراءطبيعه هستند به طوري که نمي توان با علم و منطق آنها را توضيح داد.کيم هيونگدو يک بازرس ايالتي ست که به خاطر تحقيقاتي که در مورد خلافکارها انجام مي دهد در مورد اين وقايع عجيب و غريب نيز تحقيق مي کند.هئو يون يي يه کارمند دولتي ست که در اين تحقيقات به او کمک مي کند و سعي دارد با دلايل علمي بوسيله ذهن بازي که دارد توضيحي منطقي براي اين وقايع پيدا کند. این سریال فوق العاده زیبا را حتما ببینید و لذت ببرید.

 

ژانر:تاریخی | اسرار آمیز | جنگی
کيفيت:  720p
زيرنويس: فارسی
سال انتشار: 2010
قسمت ها:12 | پخش فیلم کامل شده و تمام قسمت ها موجود می باشد
حجم هر قسمت : 400MB 
اطلاعات:Asianwiki

 

omid بازدید : 1148 یکشنبه 05 مرداد 1393 نظرات (2)

پخش شده از شبکه ی : من و تو

زبان : دوبله ی و زیر نویس پارسی

کیفیت : متوسط

یشه‌های غیر جذاب عثمانی‌ها توسط Rageh Omaar فاش می‌شود. از سوارکاران عشایری، در روستایی مردابی از ترکیه امروزی به حاکمان امپراتوری وسیع سه‌ قاره تبدیل شدند.

با سرعتی باور‌ نکردنی برای حکومت به بغداد و قاهره در جنوب آمدند، جایی‌ که مقدس‌ترین مکان‌های اسلامی را کنترل کردند. مکه، مدینه و بیت المقدس و به عمق اروپا دست پیدا کردند، سارایوو را گرفتند و دروازه‌های وین را تهدید کردند.

omid بازدید : 486 یکشنبه 05 مرداد 1393 نظرات (0)

پخش شده از شبکه ی : من و تو

زبان : دوبله ی و زیر نویس پارسی

کیفیت : متوسط

زمین شناسان این ماده را "هالیت" می‌نامند و شیمیدان‌ها، نام "کلورید سدیم" را برایش انتخاب کرده‌اند. اما همه‌ی افراد دیگرآن را به نام نمک می‌شناسند، ماده‌ای که بدون وجودش زندگی نیز ممکن نیست. بدن انسان برای انجام ساده‌ترین عملکردهایش به این ماده‌ی معدنی نیاز دارد، اما استفاده‌ی بیش از حد از آن هم مضراتی دارد.

نمک دارای ۱۴ هزار مورد استفاده‌ی شناخته شده است. از طعم دادن به غذا گرفته تا افزایش ایمنی رانندگی در جاده‌های برفی و کاربرد به عنوان عنصری خام در تولید محصولات متفاوت. در این برنامه با فرآیند ایجاد نمک طی تبخیرهای اقیانوسی و استخراج از معادن زیرزمینی آشنا شده، این ماده را از نظر علمی مورد بررسی قرار خواهیم داد.

سپس به یک سوال بسیار مهم پاسخ خواهیم داد: آیا نمک می‌تواند همان منبع انرژی قابل تجدیدی باشد که مدت‌هاست به دنبالش بوده‌ایم؟

omid بازدید : 675 پنجشنبه 02 مرداد 1393 نظرات (0)

پخش شده از شبکه ی : من و تو

زبان : دوبله ی و زیر نویس پارسی

کیفیت : متوسط

سلاح‌هایی را ببینید که چنان مخفی‌اند که آمدنشان را نمی‌بینید: شامل زیردریایی تهاجمی یو.اس.اس تگزاس، آخرین بمب‌افکن رادارگریز ب۲ اسپیریت، فشنگ تك تیر انداز دوربرد ۴۱۶ برت و وسیله تخریب ضدکشتی کراکاتوا.

omid بازدید : 789 پنجشنبه 02 مرداد 1393 نظرات (0)

پخش شده از شبکه ی : من و تو

زبان : دوبله ی و زیر نویس پارسی

کیفیت : متوسط

بایرون ساندرز یکی از یازده زندان‌بانی است که توسط زندانیان تالادیگا در ایالت آلاباما به گروگان گرفته می‌شود. پس از ۱۰ روز کشمکش٬ نجات آنها به همت فرمانده نظامی دیک راجرز و تیم نجات تازه شکل گرفته اف‌بی‌آی بستگی دارد.

تعداد صفحات : 12

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 116
  • کل نظرات : 36
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 29
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 160
  • باردید دیروز : 95
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,160
  • بازدید ماه : 2,078
  • بازدید سال : 15,329
  • بازدید کلی : 365,934
  • کدهای اختصاصی

    download4.ir

    به سایت دانلود و آموزش خوش آمدید.

    نظرات شما، تجربه ی دیگران می شود. لطفا در زیر هر پست نظرات خود را راجع به آن بیان کنید.

    با تشکر